Back home!

Gud så kallt det var här då, direkt man steg av tåget så var det ju bara att ta på sig tjocktröjan. Blir att åka och hämta min jacka så fort dom öppnar (hann inte innan jag åkte) här klarar man sig då inte lika bra utan :/
Men nåja då var jag på hemma fronten igen. Tågresan gick bara fin fint, inte lika mycket försenat denna gången så det var ju skönt :) Somnade dock inte förens närmare två tiden och vaknade halv fem så börjar känna mig en aning seg i skallen men ska försöka hålla mig vaken så jag somnar tidigt ikväll med tanke på den tidiga uppstigningen imorgon ;> Har precis skrapat ihop dem sista matbitarna till en omelett som fick bli min frukost. Hade tänkte åka och handla när dom öppnar så jag får fylla på frys och kyl som ekar tomt, fara förbi kliniken och berätta att jag är hemma sen åka och träna. Gud så skönt det ska bli att få komma in i träningen igen.
.
Hej så länge!
.
.
Ser ni hur trötta mina ögon är?


Kommentarer
tobba

biff sandra

2010-08-27 @ 08:31:03
Nadia

Hihi jåå jag ser att du är trött ;-D

Jag är också gode trött men försöker också med samma tänk-.. "Kanske kommer i säng tidigt ikväll!"



Ska se om jag kanske tar och bakar lite såhär på morgonkulan! ;-D Simon fyller ju trots allt år imorgon.. HÖMM!



Ska skriva en lista på vad jag ska köpa för bäbisgrejjer också. SMART av mig!:) Puss och ha en fin helg så ringer jag dig.. :_ >

2010-08-27 @ 10:06:09
URL: http://nadiahill.blogg.se/
joanna

åh det skulle vara super snällt : ) du kan ju hojta till vilken dag det blir : )

2010-08-27 @ 10:29:13
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0