Bilder från kräft festen

Hur gott som helst, kräftor, pajar, bröd, sallad, nubbar, efterätter och godis.
Pappa testar på den nya "rock-ringen"
Jag med.
.
.
Monica hade köpt denna "rock-ring" på Nolia för 600spänn, den ska tydligen träna magmusklerna. Efter fem minuter var hon alldeles blå runt hela maggen/ryggen och kan tala om att det är jag och mina kära fader också nu såhär i efter hand TROTS att vi hade ylletröja på oss. Den är större och tyngre än en vanlig och har massage liknande utbucklor på insidan som tar emot kroppen. haha
Någon som testat denna under längre tid och blivit starkare i magen?
Vågar man använda den på sommaren och sola sen kan man ju fundera över ;)
.
.
Hur som helst hade jag en toppen kväll med min älskade familj/släkt så det tackar man för :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0