Full rulle, det luktar bulle

Hann aldrig uppdatera mera igår, blev så himla trött efter att jag varit iväg och storhandlat så jag skippade träningen när jag ändå känner mig små krasslig, vilar ihelgen och kör igång på måndag istället. Övervägde dock en powernap men innan jag hann somna ryckte jag upp mig och steg upp igen. Lunchade med några fina flickor på stan innan dom skulle åka till Turkiet i två veckor (inte avis, nä) sen hämtade mamma mig för att fixa allting tills idag, vi rensade båda mina förråd och hämtade alla mina saker hos Tommy vilket tog typ hela kvällen så jag somnade så fort jag lagt mig hemma hos dom.
.
Vaknade vid sju idag & for på loppmarknad med allt vi rensat ut, nu är jag hemma efter lunch hos mormor och en aning rikare. Synd bara att det skulle regna så man var tvungen frysa så mycket.
Ska alldeles strax hoppa i duschen och fixa mig för ikväll, surströmings party står på schemat!
Trevlig kväll!
.
.
Gårdagens outfit, skrämmnade kallt & tråkigt att komma hem från shorts väder till att måsta ha mössa & höstjacka,.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0