Godmorning!

Tänka sig, jag har faktiskt börja gilla att vara vaken tidigt på morgonen. Nu hinner jag ju så mycket mer & känner mig redan mycket piggare :) Ligger i sängen och myser ännu, har svarat på lite mess som kommit under natten så nu ska jag snabb fixa mig och springa på morgon möte halv tio och sedan hem för att käka frukost :) Sen hade jag tänkt traska och hämta min cykel hos Mysan som jag inte hann igår. På schemat står även två möten till innan två & resten av städningen. Åh vad det är härligt att få ta tag i allting och göra nått annat att hänga på stan och fika!
-
Sänder iväg ett gäng positiv energi till er mina kära läsare!
.
.
Trevlig dag!

En webcam-morgon bild i Göteborg, åh sakna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0