Göteborg!

Förlåt för kass uppdatering men efter att jag fixat mina ärenden imåndags på stan så hoppade jag på tåget mot Göteborg igen, reste hela dagen med en massa byten och förseningar. Så när jag väl var framme igår somnade jag rätt fort.
.
Nu är jag iallafall utvilad efter nästan 14 timmars sömn. Jag vet inte hur länge jag blir kvar här och jag vet inte hur ofta jag har möjlighet att uppdatera er. Internet tillgången är lägre här ute. Sitter hos Mats nu som jag inte har träffat på fyra år i hans hus på landet, mycket trevlig med renovering i full gång :)
.
Hoppas ni har det bra iallafall så hörs vi när vi hörs :))
.
.

I bussen från herrljunga igår


Kommentarer
Nadia

Haha men vafan, har du dragit nu igen? :):( :S

2010-08-18 @ 13:14:37
URL: http://nadiahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0