just because

Jag är hemma i Piteå nu för er som inte visste det redan. Började min hemresa med tåget tisdag vid 15-tiden, att säga hejdå har aldrig varit min starka sida & även denna gång brast jag i gråt och hade en helvetes resa hem. Var helt slut körd när jag äntligen landade hemma hos mor och far, arton timmar senare. Fick under färden hem även veta mycket sanningar som jag knappt kunnat ana som verkligen sänkte mig, ja gud så ledsen jag blev.. Är mycket därför jag varit lite inaktiv sen dess.. Men som sagt - hellre ledsen av sanningen än lycklig av lögnen!
Onsdag satt jag sex timmar uppe på akuten med min fot, hälsenan är illa till.. Fick gå hem med kryckor & ytterkligare smärtstillande, läkaren räknade med att jag skulle få "hoppa" omkring en månad ungefär. Men efter någon dag och händerna fulla med blåsor & skavsår så gav jag upp och haltar nu omkring igen, men det tar sig, jag blir bättre :)
Har hela veckan sovit borta med mina kära vänner men sov hemma igår & som sagt kändes det riktigt bra så ligger hemma inatt med, har tänt lite ljus och lyssnar på lugn musik så snart kan jag sova. Skönt med lite egen tid, faktiskt!
Var på möte tidigare idag & fattade ett viktigt beslut, ett lite jobbigare av dom men just nu känns det bra. Har även hunnit plugga, käka middag med mamma och pappa samt varit förbi Elin, mormor och morfar :)
Nu ska jag gå igenom mejlen innan jag somnar.
Sovgott! ♥
-
Ante & Tindra när vi var på "piknik" för några veckor sen, Tindra ville hela tiden bita på vattenballongerna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0