Kompis, det går bra nu

Tjabba bloggen!
.
Vädret idag har varit lite trist så när klockan ringde halv nio tänkte jag vila en halvtimma till innan jag klev upp, men denna halvtimma blev visst tre stycken och jag vaknade av att dom ringde och frågade vart jag var, när jag inte var på mitt möte halv tio?! Woops.. Snabbt upp och in i kläderna så sprang jag dit. Nästa vecka blir det bara tre mornar istället för fem så det blir lite skönare när morgonpigg inte är mitt mellannamn.
Har iallafall hunnit tvätta tre maskiner, handlat, gjort god-middag och varit på banken och fixat det sista - nu är det klart och en sten har släppt från hjärtat. Det här kommer bli så bra :)
Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt i soffan hemma, med mina Tom & Jerry kex ;) Ska alldeles strax tvätta av mig och lägga mig i sängen för en film eller två. Kan älska min nya dygns rytm!
Hoppas alla har det minst lika bra, kom ihåg att endast det bästa är bra nog!
.
.
Förresten någon som vet hur jag ändrar så jag kan göra ENTER mellan texterna utan att måsta skriva dit en punkt eller liknande? Kanske någon som rent vill fixa det åt mig? :)
.
.
Jag tidigare idag när jag var hemma mellan mötena,
tröjan och öronhänget är köpt i Gbg.


Kommentarer
Anonym

Nästa vecka är du it kvar i pite hoppas ja så du kan skippa dom dära mötena :)

2010-08-12 @ 23:00:31
Sandra

Hoppas jag med :)

2010-08-12 @ 23:59:33
URL: http://lillsandraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0