nightmare

Vaknade upp en timma innan klockan skulle ringa pga en mardröm, jag brukar aldrig drömma mardrömmar så illa att jag vaknar. Men denna handlade iallafall om att jag hade tagit ut flera tusen på banken och blev sedan rånad ;p
Kanske har någonting med tidigare rån att göra? Hemskt var det iallafall så jag försökte inte ens somna om. Får hoppas att det inte dyker upp några fler inatt så det skrämmer mig igen att kunna sova själv. Blää!
.
Såg ett avsnitt Sex and the city och hoppade in i duschen, så nu är jag klar för möte halv tio. Efter det har jag lite ärenden att göra, bland annat banken :s Så vi hörs efter det någon gång :)
Ha en bra dag!  ♥


Var på kyrkogården igår, saknar dig Marre B <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0