Nyttigt kvälls godis

Har inte tagit mig i säng än...
.
Jag är en sån här människa som har svårt för att hålla mig borta från god saker. Gäller allt från läsk, godis och snacks till mat. Bestämmer jag mig från morgon att äta nyttigt en dag, så går det jätte bra tills kvällen kommer.
Jag hittar alltid något jag vill ha & tar det. Exempel ikväll har jag vräkt i mig tre stora portioner Kycklingfilé med stark sås och strips, ett helt paket Tom & Jerry kex, en Marabou chocklad och riskakor sen på det även saft.
Jag kan bara inte hålla mig borta!
Vad är det bästa att släcka "suget" med som är relativt nyttigt? Har provat frukt och nötter men med så kräsen som jag är så tvingas jag köpa hem nått godare också. Har precis lärt mig äta ris-kakor men fick då härom dagen veta att de inte alls var så nyttigt.. Någon som har nåt bra tips?
Min mage sväller så jävulskt av all skit & är rätt less all magsmärta nu..


Kommentarer
Nadia

OJ! :D Du är it gravid då? ;) He he..



Nämen alltså. Helt ärligt så tror jag att endel är godisgrisar och andra inte. Men ofta när jag blir AKUTsugen liksom på något och så ger jag fan i att äta godis på typ en kvart så går det över.. Som när man är helvettes röksugen, om man skiter i det i 10 min så släpper suget. Iaf för mig. Försök härda ut en stund och känn efter igen innan du proppar! :D

2010-08-13 @ 06:39:01
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Emma.E

Är du sugen på socker så är det socker som funkar bäst.. Men fruktsocker! Funkar inte frukt testa dricka juice ! Gärna juice som innehåller flera frukter ^^

2010-08-21 @ 19:59:21
Sandra

Tack så mkt :))

2010-08-22 @ 00:52:00
URL: http://lillsandraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0