Seven heaven

Frukost ute på balkongen i solen satt inte fel :) Men gud vad trött jag blev, ska dock försöka att inte powernapa och lägga mig tidigt ikväll istället. Har precis dammsugit hela lägenheten och sett klart "seven heaven" någon som minns det från nått år sedan? Det var min favorit serie och det finns nog inte ett enda avsnitt jag inte sett :) Handlar ju om familjen Camden med prästen Eric som pappa, hemma mamman och deras fem barn (som sedan blir sju) - helt toppen!
-
Nu däremot ska jag se klart Desperate housewives på tvn sen springa ut och boka en tvätt tid & damma mattorna innan Mammis kommer och ska följa mig till stan för lite ärenden :)
POK!


Kommentarer
Magda

Jag såg vääääldigt mycket på seven heaven när jag var mindre! :)

2010-08-24 @ 18:25:05
URL: http://magdavik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0