Simmning

Vad är det med mig? Jag är mega trött mest hela tiden.. Funderar på börja med en kur Berocca, någon som testat det? Fungerar den? Annars är det bra, har en pirrig känsla i magen om nått stort så det är vad jag håller tummarna för nu.
Tindra kom och väckte mig vid sju tiden imorse men efter några pussar somnade vi om. Steg upp vid elva och åkte ner på stan för några ärenden och ett möte sen gick vi hem och käkade lunch. Mamma hämtade mig vid fem tiden för middag och sedan åkte jag med henne och simmade, gud så skönt såhär i efter hand :) Bara hoppas det hurtiga i mig håller i sig nu. Ska internet shoppa lite nu innan läggdax, Tindra kommer imorgonbitti med och hon lär ju väcka mig. Går som mest omkring i en bubbla nu full i trötthet och förhoppningar men snart så blir det bättre =)
Puss på er!


Kommentarer
Nadia

Jag har testat Berocca och tyckte att det fungerade! Blev lite piggare faktiskt men tycker dock du ska köra med Rosenrot istället, för det FUNGERAR. Dock blir man nästan snurrig första dagarna, lite skakis typ men sen så. :) Man äter i 14 dagar, sen uppehåll och så tar man sig en kur när man behöver. :)



Imorgon om jag är nog pigg och vaknar någorlunda tidigt tänkte jag gå en sväng på stan och leta amningslinnen, kollar om du är på msn före så kanske du vill haka på! :D Pusshej!

2010-09-01 @ 00:04:19
URL: http://nadiahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0