Sommaren 2010

Jag har ingenting att skriva, min hjärna går på reserven så då tycker jag faktiskt ni kan nöja er med denna roliga (läs: tråkiga) lista & faktiskt läsa den ;)


Detta har jag gjort sommaren 2010:

Har du druckit tills du spytt? Ja, faktiskt.. Dock var det under sen sommaren ;)
Sårat någon? Ja.
Förlorat en vän? Ja, det kan man nog säga. Dock ingen äkta, har valt bort en hel del.
Träffat nya människor? Japp!
Kysst en främling? Nope
Tagit droger? Nej, såklart inte. Men alkohol är väl en drog? ;-)
Haft en sommarflört? Hmm.. nej.
Gråtit? OM jag har gråtit?
Skrattat tills du kissat på dig? Skrattat har jag men nog kan jag hålla tätt ;>
Tältat? Nej inte iår
Varit vaken en hel natt? Många nätter!
Solat? Dum fråga!! Såklart att jag har.
Badat? Lite men både här och utomlands.
Haft ett förhållande? Nej det tog slut innan sommaren.
Gjort dig riktigt illa? I hjärtat, ja. Fysiskt, ja.
Gjort en tattuering? Nä, planerna fanns & finns kvar.
Läst en bok? Faktiskt inte en hel
Skickat fel sms med flit? Neej
Suttit vid datan en hel natt? Ja, säkert.
Näckat? Inte det heller
Solat naken? Nä, stränga regler hade vi..
Fått utegångsförbud? Nej.
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Ne
Varit i slagsmål? Mhm..
Pussat någon utav samma kön? Såklart!!
Sjungit högt på ett berg? Nä inte högt men normalt tonat ;)
Kysst någon i regnet? Jaa, på ett berg där dock :)
Kysst någon i skogen? Jajjamen :)
Kysst någon du inte borde? Nej
Tappat rösten? Jo, under min dunder förskylning i början av sommarn
Varit på festival? Faktiskt inte en enda
Gått upp i vikt? Jao
Gått ner i vikt? Det också
Bränt dig? Nää, tappar färgen ändå :p
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? Jag har alltid mina norrbottensringar på mig så under dem är det vitt!
Varit utomlands? Jaa, till Cypern
Gjort ett bra köp? Jaa! Shoppat är nog det jag gjort mest av i sommar :)
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja, det har jag!
Haft skadeglädje? Ja!! Love it!!
Sovit under bar himmel? Ja men inte en hel natt dock
Vad kommer du sakna mest? Värmen, utekvällarna, nakna ben och allt som man kan göra så mkt mer på sommarn än under vintern ;>
Har du svart ärligt på alla frågor? Såklart ;-)


Kommentarer
Nadia

(Y) Hehe! :-) BRA svarat!



Jo men alltså, du hojtar när du är hemma så ses vi. Vet du att jag har som börjat längta efter att surra med dig! :) Och snart kan vi babbla med lillan också ;D (Y) Sköt om diiiig! Puss och kram!

2010-08-20 @ 16:13:14
URL: http://nadiahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0