With one foot outside

Tjena bloggen!
Blev en lång dag med mycket gjort. Har gett mig in i nånting som kräver rätt mycket energi av mig och som kommer spela stor roll för min framtid så nu hoppas jag bara att det går bra, denna gången. Väljer dock att inte gå ut med det förens jag vet till 100 hur det blir.
Mötet imorse gick iallafall bra sen hann jag en sväng på stan också innan jag traskade hem för att äta frukost och städa lite. Har gått igenom resten av mejlen och alla räkningar/papper också, imorgon ska jag boka tid för att verkställa allting också sedan är jag tillbaka i banan igen - känner på mig att det här kommer bli bra :)
Ligger i soffan med tända ljus, chocklad och "two and a half men" på tvn så nu ska jag måla mina naglar och bara njuta av ensamheten innan läggdax!
-
Saknar dig...
.
.




Kommentarer
Nadia

FAN så skönt när man känner att "nu ordnar allt sig"! Jag befinner mig också där. Då jag skjutit på saker och tjorvat till det men nu är det läge för att precis som du skriver "komma på banan igen!"



HURRA för oss :)

2010-08-11 @ 00:49:33
URL: http://nadiahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0