Bort med lim..

Har precis kommit hem från Emma, har suttit med henne och Tommy framför tvn med massa gott samtidigt som jag sprungit mellan toaletten och tagit bort det mesta av mitt lim i håret, gud så himla skönt :)
Hann inte ens färga utväxten idag för lim borttagningen tog alldeles för lång tid, men nu är den äntligen borta (: Tänkte skutta i en dusch men orken försvann någonstans på vägen så jag stiger nog hellre upp en timma tidigare och duschar så jag dessutom vaknar till, finns det något skönare än att duscha på morgonen?

Det är fan inte okej, din förbannade fjortis!!

Näe bäst jag hoppar i sängs, klockan ringer 06.30
Godnatt!


Kommentarer
Hugo S.

hade lim förut, det är så jävla jobbigt o behöva pilla med hela tiden... tacka vet jag clips!

2010-02-08 @ 20:36:09
URL: http://stjartpet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0