En dag i stallet.

Har ni tidigare hört mig säga att jag älskar fullproppade dagar med fullt upp hela tiden?! ;) Jag kom precis hem, har varit med Emma till stallet, tagit hand om hästarna hennes och gått en promenad med dom. Sen när vi kom hem till Emma igen så käkade vi fruktsallad och surrade :) Lär ju ha fet träningsvärk imorgon som jag tagit i, haha sköönt ;) Vi har även varit på shoppingrunda och handlat en massa inrednings saker, nu vill jag flytta in, nu på en gång :)

Var sista dagen på kursen idag, käkade brunch med en massa smarrigheter och tog farväl, känns lite trist att det är över men nu gäller det att blika framåt :) Efter kursen har jag och tjejerna suttit på Waynes och fikat i timmar :)
Nu ska jag lägga mig (för en gångs skull innan fyra) så jag inte sover bort hela dagen, Sovgott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0