finally

Hej mina kära!
Allting väl? Här är det super, har fått ta ut min tandställning idag och avnjutit ett träningspass med mina fina vänner :) Har även fått positiva besked av mamma som jag ska ta mig en närmare titt på imorgon, tills dess hoppas jag att det stämmer och att jag kommer in på det :)

Ett nytt förhör var även idag, gick dit med tunga steg, därifrån med ännu tyngre men nu känns allting bra igen. Efter mörker kommer solsken!

Tog mig inte i säng så tidigt igår, efter att jag och mamma tagit en lång promenad med Tindra åkte jag till Emma och såg porrfilm(!!) med henne och Sanna, fråga mig inte hur vi hamnade där. Lyckades iallafall bläddra förbi det och fastnade i diskussioner ;) Blev inte heller att jag såg "run bitch run" så ska alldeles strax förflytta mig till sovrummet, slå igång filmen och sedan sussa gott!
KYSS!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0