Kalas!

SKULLE EGENTLIGEN HA PUBLICERAS INATT VID TOLV (NATTEN TILL FREDAG)

Godkväll!
Kom hem för inte allt för länge sen från Emma, har varit där ikväll och fikat för att fira hennes dag :) Har inte varit hem nånting efter att jag och Emelie tagit en shoppingrunda, blev mycket nytt i garderoben men även en del inredning, just love it :) Har även hunnit med kaffe surr hemma hos den andra Emma ;)
Imorgon blir det kaffe rep och en nykter kväll, kankse grillning. Blir kanon med tagg till Lördagen, då slutar min antibiotika kur och vi kör på dunderfest för Emmisen :-)



Fredag idag, gud så skönt : ) Vaknade vid nio av att telefonen ringde om min utbildning (håll tummarna att jag kommer in) nu har jag ännu mera att hoppas på, skulle inte förvåna mig om jag får magsår på trippen.. Steg upp vid elva och åkte in till stan för att luncha med Emma och sedan en tripp förbi frissan.
Har nyss avnjutit en underbar middag med min kära mor och systrar så nu hatr jag packat väskan och åker till Emma för att färga utväxten, äntligen ;)
Trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0