Lucky day!

Åkte hem till Emma efter frukosten och vi satt mest i soffan och beklagade oss över att denna månad är så fattig, vi har shoppat upp alla våra pengar och tycker nu att det är jätte trist. Men så snart vi fått pengar igen så sticker vi iväg till Ikea ;> Vi åkte och tröstshoppade lite godis däremot innan jag åkte hem.
Och VAD tror ni jag mötts av hemma? Jaa jag ska få tillbaka pengar på min resa jag gjorde söderut för två veckor sen ungefär och hur bra var inte det då? Som om han där uppe hörde mig, helt underbart tack duu :)
Det gjorde verkligen min dag ;->
Mormor och morfar har varit här på middag ikväll, fläskfilé och potatis med mammas super goda sås till, mycket gott! Nu sitter jag och går egenom min mejl, ringer lite samtal och väntar på ett annat :> Vad som händer ikväll återstår att se. Kvällen blir däremot inte så lång, tidigt uppstigning imorgon och en stor dag väntar ;D
KYSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0