Omvända scener.

Tro det eller ej men jag börjar känna mig trött. Har min sömn börjat komma tillbaka kankse så jag får sova fler än fyra timmar per natt? Vore ju inte helt fel. Sitter vid datorn och kollar efter en massa saker jag bara måste beställa. Någon som vill ge mig ett jobb förresten? ;)
Har varit hemma hos min älskade vän Lorry ikväll och sett film, en ny Wallander blev det denna gång också. Vi har en förmåga att alltid hamna i dom ;) Dock var denna fel inspelad eller fel på bandet för scenerna spelades upp i fel ordning så vi fick pussla och tänka lite extra ikväll för att förstå nånting, hahaha. Var iallafall riktigt kul att träffa han, muppen har ju varit i Thai land i två månader, nästa gång ska jag fan med :))


Älskade Lorry, Välkommen hem du har varit saknad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0