Ovissheten!

Hej fina!
Ber om ursäkt för kass uppdatering, mycket har hänt men ändå ingenting. Har varit en del med Emma i stallet, några svängar till Luleå, nykter helg i två veckor och shoppat en del. Men för det mesta lugnt och skönt med fint sällskap. Har ingen blogglust alls för lever i sådan ovisshet. Förhoppningsvis får jag mera klartecken imorgon och absolut senast om två veckor. Så tills dess kommer det vara rätt glest kanske.
Tills dess ska jag tänka positivt, ta mig själv i första hand om leva så gott det går :)
Ta hand om er själva och era nära kära, kärlek är det finaste vi upplever! ♥



Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte vet vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckes märke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-22 @ 09:37:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0