skit film

Ja gud vilken kass film "run bitch run" var, är som sagt ingen tv/film människa men om jag hittar en film jag gillar så fastnar jag direkt och bara måste se klart den. Men efter kankse MAX tio minuter igår sov jag. Jävla b-film!
Den var verkligen skit. Fast kanske bättre längre in i filmen? Får väl se om jag orkar ge den ett nytt försök. Har ju trotts allt hört rätt bra om den.

Ingen som sett den och har nånting att säga om den?

Handling:
Saker och ting går väldigt fel när Rebecca och Catherine,
två katolska flickor, knackar på fel dörr när de är ute och
säljer religiösa tillbehör.

Det låter som en film jag skulle ha tyck om, så tror jag ger den ännu ett försök.. nån gång.. Har som sagt svårt att hitta ro och finna tiden att bara ligga och se film.. Jag menar det finns ju roligare saker? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0