Tjockis!

Hade tänkt att göra en tidig kväll ikväll när jag ändå är så pass trött. Men det är nånting som håller mig uppe och vaken fortfarande, så den lär inte alls bli så tidig som jag hade tänkt ;) Fast det är helt klart värt det, får en liten sovmorgon imorgon eftersom vi ska äta frukost på kursen istället.

-9 grader nu, hoppas att det håller i sig :) Och på tal om nånting helt annat så har jag börjat fasa för att jag snart kommer rullandes fram, måste stoppa nånting i munnen hela tiden, illa illa. Får väl hoppas att det är som hört, att jag mår bra ^^, Men nu ska jag skå igång en film och fortsätta pilla bort lim ur håret.
Kom ihåg att du är den viktigaste personen i ditt liv!
Sovgott!


 
Min snuskigt goda chokladbulle med klasyr och en smarrig dubbel nogat ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0