Tummen ned!

Jag älskar snön. Men nu räcker det väl snart? Går ju inte att köra bil och jag är riktigt less att skrapa rutorna om bilen står stilla i fem minuter. Dessutom har min förar dörr frysit så jag måste klättra in genom passaserar dörren och det var väl heller inte så ösigt. Jag vill ut och gå med Tindra men nee det funkar inte heller för hon tar sig knappt igenom all snö och tycker att de är alldeles för kallt.
Det går ju inte att vistas ute, så tummen ned på den :(


Ser ni förresten vad sliten jag ser ut? Sov tre timmar inatt & fyra natten till igår..
Sju timmar på två dygn är alldeles för lite för mig. Men vad gör man om man inte kan somna?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0