1a Januari 2010

Nytt år, nya tag!
December månad blev lite av en turbulens på många sätt men jag lever och mår fan bra så skit samma!;>
Mitt nyårslöfte för 2010 tänkte jag skulle bli att inte äta godis men insåg ganska snabbt att det är inget jag kommer klara så det får bli att minska ner med godis istället ;) Men viktigast att ta mig själv i första hand, alltid.
Nyår firades på OMY som låg under mina förväntningar men kvällen slutade bra iallafall :) Hade ni andra det bra?

Sitter hemma hos mina föräldrar i bergsviken nu, har nyss käkat pizza och ska börja bege mig mot stan igen för kvällen :) Iveckan lär jag ha mer än fullt upp att göra så bäst att passa på ha kul medans jag kan!;)

KYSS!



jagtänkerpådig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0