Äntligen helg!

Unnade mig en sovmorgon till tio idag. Mycket skönt. Startade dagen med att ringa en timmas långt samtal. Käkade frukost och tog en kiss runda med Tindra. Har fortfarande inte tagit på mig annat än mjukis dress, sitter och äter en hårdmacka nu och ska alldes strax skala min apelsin och sätta mig vid tvn. Hela dagen hade jag tänkt skulle gå i samma takt men däremot ikväll blir det kankse att dricka nått vin glas med tjejerna inne i stan.

Är rätt kluven, står inför ett stort beslut gällande min framtid och blir stressad så fort jag tänker på det. Som tur var är det lugnt tills Tisdag iallafall. Ingen som har nått knep mot beslutsångest? Har testat skriva upp allt positivt och negativt med vardera men blev då inget smartare för det..

Vad ska ni göra ihelgen? : ))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0