En gnagande känsla.

Denna känsla är ingen jag vill känna. Jag blir galen att inte veta hur jag ska hantera den. Cirkus en månad har gått och klumpen bara växer för varje dag. Besluten blir svårare och jag tappar kontrollen mer och mer. Jag försöker att se och göra om det till positivt men tänk om jag blundar för det negativa då så jag blir ledsen när det kommer fram? Ska jag bara köra på nu och ta det sen isåfall? Men samtidigt kan jag väl undvika det om jag inte ser allt positivt? Men ska man inte tänka positivt? Men nee, jag vill inte vara ledsen. Jag vill vara lycklig!

Jag har många bollar i luften just nu och jag vet ännu inte vilken jag skall ta ned.
Jag hoppas verkligen att det löser sig till det bästa, det jag vill.

Mammis for iväg och köpte ett litet lyx med chili cheez åt mig tidigare och nu sitter jag och frossar i mig chockladbullar med pärlsocker och glasyr (florsocker & vatten) - det bästa :) Har inte gjort ett skit idag förutom kört ner Sandras bil till bergsviken. Ska skutta i duschen strax, mysa vid tvn och sedan sova. Ny vecka imorgon och säkert ännu större gnagande känsla så jag bara hoppas ännu mera...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0