En lugn fredagskväll

Har suttit och betalat lite räkningar, svarat på alla miljoners olästa mejl och läst alla bloggar jag missat under min frånvaro. Åkte hem till Emma sen och såg "Hide and seek" med henne och Daniel, har faktiskt inte sett den tidigare och det är precis en sån där Sandra-skräckis. I love it! Ni som ännu inte sett den borde absolut göra det :) Jag och Emma satt och pratade efter filmen att jag skulle aldrig sätta mig i bilen mitt i filmen och åka hem, skulle dö av rädsla. Men nu då jag såg hela filmen till slutet så var det lugnt, rätt märkligt va? Är ni också så, eller tillhör ni dom stackarna som drömmer mardrömmar om filmen sen? 
Ne nu ska jag ta min onda arm och krypa till sängs! 

Ber förresten om ursäkt till alla samtal jag ignoerat under kvällen, men har bara inte orkat snacka med någon fylk ikväll ;)




Jag mår så mycket bättre när dagarna är fulla ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0