Fullt ös medvetslös!

Äntligen kan jag sätta mig ner och slappna av, eller iallafall försöka. Har varit fullt upp sedan klockan åtta imorse när jag steg upp. Jävligt trött efter tre timmars sömn. Men jag skyndade mig iväg till kursen som jag inte varit på under någon vecka, hade möte tio sen tillbaka till kursen igen till tolv. Lunchade med Elin och Sanna på sub land innan jag och Sanna tog en liten shopping runda (NY DATOR, ÄNTLIGEN!) för att sedan börja flyttpacka hemma hos mig, hann köra ett lass innan jag åkte hem för tvätt och telefonsamtal. Sen in till stan igen för ännu mera packande, käk och köra hem ett lass till. Men ändå känns det inte som om jag kommit nå vart, har kvar hur mycket som helst och alla telefonsamtal och jag inte hunnit med idag så ska alldeles strax försöka sova, full dag imorgon med. Den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge ;)
Sovgott mina kära vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0