Hemma i kalla Piteå igen.

Tjena!

Ja, egentligen kom jag ju hem igår men tåget var försenat tre timmar på grund av det kassa vädret så jag hade fullt upp hela dagen. Kom hem vid nio istället för sex, så hade möte både tio och elva sen även halv ett. Sen lunchade jag med Emma och tog en shoppingrunda. En kofta, kortärmad, polo tröja, tunika och lite smink fick följa med mig hem. Visst är det konstigt hur bra humör man blir på efter lite shopping? ;) Kvällen avslutades med tjejmys hemma hos Sofia innan jag åkte hem och bokstavligt talat däckade i säng :)

Idag har dagen gått i stort sett samma fotspår, började morgonen med att hämta upp Emma i Öjebyn så hon kunde följa med mig och sätta in staven i armen (äntligen är det över) sen har vi hunnit luncha på Thai Garden, besiktat hennes bil och varit förbi min nya lägenhet :) Förhoppningsvis får jag flytta in redan 1 Mars, ni håller väl tummarna med mig? =) Vi har förresten hunnit vara på Colorama (kollat tapeter) och EM för möbler, blir en ny soffa iallafall, ni ska få hjälpa mig med valet så småningom (:


Men har iallafall haft en helt underbar vecka i södra sverige med underbart sällskap. Har tagit det riktigt lugnt vid tvn med godis för det mesta förutom Lördagen när det blev en utgång.
Har återhämtat mig från det mesta nu och är beredd att satsa på stort, så nu nya dar och nya tag :)
Det är bra att ha nånting att se framemot och hoppas på!




Jag & min älskling alldeles nyss som förövrigt fyllde 1år nu i Tisdags, vi firar med extra mkt mys eftersom mammi inte var hemma på den stora dagen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0