Its over..

Jaa äntligen. Jag steg in med darrande ben, sa mitt och satte mig sedan igen. Nu är det över & vi överlevde även det. Vilken härlig känsla det är att klara av nånting man trott vore omöjligt (:
Jag och Sanna fick en härlig start på dagen med frysta bilar, maskin som snor ens kort och pumpar som inte går att tanka med, men till slut så tog vi oss iväg iallafall om än lite försent ;) Någon mera än jag som är less denna ständiga kyla? Ge oss lite värme nu tack!
Sitter hemma i bergsviken för tillfället, ska försöka göra en någolunda tidig kväll strax så jag kankse lyckas sova bort det mesta av min förkylning och huvudvärken.. Men vad händer imorgon då? Många som ska ut och dansa eller tar dom flesta en nykter och lugn helg nu när det "stora" är över? ;)

tio minuter senare,..

Näe vet ni kära människor, jag orkar inte vara uppe längre nu.. ska springa ut med tindra en sista sväng sen slå mig ner med nya veckorevyn och somna:)
GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0