Klockan börjar bli mycket..

Åh vilken underbar känsla att nu äntligen kunna spara all skit och göra precis vad jag vill. lyyyyycka!
Ska försöka sova snart, fastnade med alla olästa mejl och blev så sjukt sugen på coca-cola så funderar på åka till seven eleven ;) Ingen som är vaken och sugen att komma med en istället? Känns som att bilen är rätt kall nu..
Börjar dock få ont i nacken igen så smartast vore väl kankse att lägga sig på stört så kroppen får sin vila och jag mina missade timmar.
Hur gör ni när ni inte kan somna? När tankarna flödar iväg på annat håll... Ingen som har nått super tips?

Hunden ligger på mina fötter och katten i ryggen på mig samtidigt som dom snarkar i kör, haha gylle!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0