Morrn

Har alla sovit gott? Själv somnade jag rätt så snabbt efter att jag stängde ner datorn och har sovit helt okej. Steg upp vid elva så nu sitter jag och käkar en fil tallrik med start :) Grubblar över vad som händer idag gör jag också, känns inte som att det inte finns så mycke annat än party,. Men nee, jag ska faktiskt ha en nkter helg med tanke på Antibiotikan som läkaren skrev ut åt mig i torsdags så jag får bli frisk igen. Har en del jag borde fixa men tror jag tar mig en lugn lördag och skjuter upp det till iveckan, en promenad med lillgummis hade suttit fint men känns ju inte speciellt lockandes i -19 grader. Får se om jag får med mig mammis också ; )
Vad ska ni alla göra idag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0