Nattsurr!

Klockan är strax innan fem och jag är inte det minsta trött, sov en liten stund på Sannas soffa tidigare ikväll och har sedan dess varit i mitt piggaste tillstånd, som jag nämt tidigare är jag alltid piggast på nätterna och mega trött under dagen.

Har suttit och gått igenom alla tänkbara datorer, jämfört priser, storlek, hur bra dom är osv.. Och nu återstår bara sju stycken att välja mellan innan jag kan klicka hem min nya pärla :) Ska bli riktigt skönt att ladda upp alla bilder, musik och dokument på samma dator. Då äntligen kan jag börja blogga normalt igen & visa bilderna när dom är nya ;)

Har fastnat på en tjejs blogg just nu som jag sitter och läser men ska alldeles strax ta en paus och göra mig redo för sängen, måste ändå vara uppe innan ett imorgon. Som ni vet lider jag ju av sömnbesvär och fungerar bäst med MINST åtta timmars sömn.

Hoppas alla sussar så gott redan & haft en trevlig kväll :-) GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0