Så var denna helgen över den med.

Tjabba!
Jag tog mig faktiskt ut på en promenad tidigare idag som jag sa, fick med mig lill Tindra och mammis : ) Men nu tycker jag absolut att det kan bli varmare ute så man inte förfryser kinderna redan på kvarteret. Lagade middag till mina kära små syskon innan jag skjutsade mamma och pappa på party. Kvällen har gått i lugna tecken, har skjutsat lite folk och varit med Emelie en stund.
Hämtade alldeles nyss hem mamma och pappa så nu ska jag skutta i säng och ta mig en sovmorgon imorgon, vem vet kanske är jag lika hurtig och tar en promenad imorgon med. Man kan ju hoppas iallafall ;)
Hoppas ni har haft en underbar helg!
SOVGOTT!


~ Det där är äkta vänskap det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0