Sju blir sex för sedan sju igen..

Godmorgon solstrålar!
Fastnade vid en blogg imorse så släckte inte lampan förens strax innan åtta då jag äntligen lyckades vara trött nog till att somna. Vaknade av telefonen 13.00 och känner mig nu utvilad och redo för en party-kväll ikväll :) Ända sen jag steg upp har jag sutti bänkad vid datorn med godis till frukost (ILLA) och kollat vidare på datorer, tog bort en men satte dit en annan så är fortfarande i valet och kvalet mellan sju stycken. Svårt det dära..

Nu ska jag däremot ringa Sanna (hoppas damen varit på systemet) och försöka ta mig in till stan. Dator-köpet får vänta ett tag till så förhoppningsvis kan jag välja bort någon mera innan jag väl bestämmer mig :)

Tycker ni en lap-top eller netbook? :)

KYSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0