Sjukling!

Vaknade upp efter en hemsk natt, jag har ännu en gång konstraterat att jag kan fan inte sova själv. Sängen (även denna 80cm`s) är för stor, jag vrider & vänder mig, somnar inte, kastar ner allting, drömmer mardrömmar och vaknar upp panikslagen. Så nu är jag trött och sjuk igen, min förkylning är tillbaka. Tack!

Har egentligen hur mycket som helst att göra men eftersom Nicklas var ledig idag och jag känner mig inte alls på topp så skjuter jag upp det ytterligare en gång, men på Måndag då ska jag ta tag i allting.
Har även möte med några av mina läkare på torsdag för att diskutera mina val om att börja träna igen, jag vill och behöver röra på mig. Så visst förtjänar jag det? ;)

Sitter just nu och väntar på att pappa ska byta säkring, Emelie startade sin kupé-värmare på max så tydligen gick det en säkring i köket/vardagsrummet & hallen? Whooot? Jag som ville se tv nu 14.10. Väntar även på ett telefonsamtal som inte borde vara allt för långt borta,. Sen måste jag skutta i duschen och åka mot stan för att möta upp Sanna :) Planerna för kvällen ser faktiskt ut som lugna och nyktra så slår vi på stort imorgon istället =)
Vad ska ni göra ihelgen? :-)

KYSS!


Jag och Sanna på julafton! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0