Skjut mig..

Det är nästan så att man har rätt att göra det nu... Fan vad jag är bäst på skjuta upp saker alltså. Har jag gjort någon nytta alls idag? Eh näe! Var på kursen imorse (kom dessutom försent en timma) sen har jag bara suttit med tjejerna och fikat tills fyra. Däremot var jag med om något riktigt intressant idag, men mera om det ikväll. Väntar på att Sanna ska bli redo ska vi förbi och hämta några kartonger och sedan packa nått lass till, förhoppningsvis är jag klar med städning och allting på Torsdag så jag slipper bära det mera. Innan dess vore det ju givetvis bra om jag ringde och sa upp alla abonemang men eftersom klockan redan är 20 i sex så har det mesta stängt och jag måste göra det imorgon istället. klantarsle!

Måste förresten berätta vad min kära hund gör just nu, hon ligger nämligen halvt på mig och halvt på datorn, ser rätt skamsen ut och flörtar med mig. Hittade hon nämligen just på MATBORDET slickandes min tallrik som jag lämnat kvar, dumma dumma hund ;-) Men nu skäms hon iallafall ihjäl!

Blir rätt tråkigt utan bilder men jag har inte tagit tummen ur röven och fört över alla hit ännu, det kommer, det med ;> haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0