Smider planer ;)

Har suttit dom senaste timmarna ikväll och planerat för ett litet äventyr, det blir nog bra. Känner att det är precis vad jag kan behöva :) Nu blir ni väl nyfikna? hehe,. Har ni tur berättar jag kanske imorgon ;>
Nu ska jag alldeles strax skutta i säng, sov endast en timma inatt pga jag tog en powernap efter middagen igår och var därför pigg när jag egentligen skulle ha lagt mig. Nina och Sanna kom och hämtade upp mig vid 00 - 01 tiden så åkte vi till Sanna och spelade sällskaps spel med Emma, mycket trevlig och ännu trevligare eftersom jag och Nina överklassade dom andra så stort efter deras skryt om att dom skulle bli vinnarna. Var väl hemma kring fem tiden imorse och tog ett bra tag innan jag la mig. Sen upp tidigt, fixa massa ärenden (bland annat kolla på lägenhet, hoppas!) och strosat runt bland rean.
Har en hel del som ska fixas imorgon med så bäst att lägga sig.
SOVGOTT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0