Söndag!

Godmorgon kan jag ju nästan säga (vaknade 15.00 av att Sanna ringde) och det är hemskt. Kommer ju aldrig kunna somna inatt och jag som måste ställa väckaren på senast 08.00 imorgon, illa!

Hade fullt upp hela dagen igår eftersom den började med en Luleå tripp redan direkt jag vaknade och när jag väl var hemma vid 16-tiden bar det av på 50års kalas på djupviken, Grattis Elisabeth! Senare på kvällen blev det lite öl drickandes hos Emma och utgång på Challenge. Mycket trevligt och mycket folk, synd bara att det ska finnas idioter också, äcklade svin!! Nåja.. kvällen slutade bra med mat från Sunes innan snälla Andres körde mig hem :) Thanks!

Söndag idag och det kommer gå i slapparens fotspår, enda jag skulle tänkas göra är att ta bilen förbi Kiosk Piraten för en godispåse att sedan slå sig ner vid, hade tänkt fylla mp3n med bra musik för en promenad också men känner jag mig själv rätt så orkar jag nog inte med det idag heller..  Önskar jag hade ro att slå mig ner i soffan och TITTA PÅ TV som alla andra gillar, men de är ju inte ens kul? Det börjar bara krypa i kroppen och jag måste genast hitta på nånting.. Jobbigt det där..

HÅLLER TUMMARNA ATT JAG FÅR NÅGON AV LÄGENHETERNA JAG STÄLLT MIG PÅ!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0