Sovmorgon var det ja.

Tog en sovmorgon till halv tre idag, mycket behövligt så nu hoppas jag bara att jag tar mig upp i tid till kursen imorgon, sista veckan nu. Har alldeles nyss sett klart en film med mammis och käkat frukost.
Funderar på skutta i en dusch nu så man blir människa igen. Och sen kankse ta en promenad bara vi hämtat lillasyster och Tindra hos mormor, dom sov nämligen över där inatt.

Sitter och kollar bloggar och facebook nu, såg nämligen en sak som gjorde mig förtvivlad(?) kankse inte rätt ord, men det satte verkligen igång mina tankar iallafall.. Jag kan inte släppa det, kan inte komma på om jag ska ta det positivt eller negativt, om jag överhuvudtaget ska tänka på det.
Kan inte låta bli, jag hoppas så mycket på en sak, att det ska bli så... Åh denna gång blev jag då inte ens klokare av att skriva ner det (det brukar hjälpa) för jag kan ändå inte nämna vad det handlar om. gash.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0