the day after

Vaknade klockan 15.05 idag av Sannas sms. Fy Sandra! Men kvällen igår var riktigt trevlig, började med husfest i Öjebyn hos Emma och Danne för sedan utgång på Challenge och sedan käk på Sunes.
Idag kan jag konstratera att jag somnar på en gång när jag lägger mig med lite alkohol i kroppen, sover som en prinsessa utan att vakna en enda gång (inte ens av telefonen) och vaknar tidigt hur pigg & utvilad som helst. Jävligt bra så akk vad smidigt det vore om det funkade med ett glas vatten också ;)

Idag har det däremot bara varit lugna puckar, har varit i lägenheten och hämtat all tvätt annars bara suttit och kollat efter resor, ingen är mer sugen än mig just nu =) Hur skönt vore det inte att komma bort?
Näe.. Jag ska iväg!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0