Att säga hejdå & vända om..

Att leva utan en person som du länge levt tillsammans med är både jobbigt och svårt.. Det tar slut i ett förhållande, vissa tar det bra, andra mindre bra.
Det gäller att inte "haka upp" sig. Se framåt, tänka positivt (till en viss gräns) se möjligheterna och göra saker som man mår bra av och att vara tillsammans med människor i ens närvaro som får en att må bra.
Jag känner att jag vill inte kasta mig in i nånting nytt, det är bara riktigt dålig strategi. Jag vill jobba mig igenom denna seperation så länge det krävs. Jag har hela livet framför mig och när jag väl är redo för nått nytt så kommer den relationen bli så mycket bättre..


Samma sak gäller vänner, man växer ifrån varandra eller kommer till insikt att man inte kompletterar varandra lika bra längre. Istället för må dåligt över en förlorad vänskap, var glad över det ni hann få. Gör saker du mår bra av och var med människor som gör dig väl. Dålig vänskap gynnar ingen och bara det bästa är bra nog.
* Att jag kommit till insikt och raderat 3/4 av mina vänner gynnar mig bara väl. Länge sedan jag var såhär lycklig :))

♥♥




Jag och Elin för kanske fyra år sedan. Me love you darling <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0