Back on track!

Hej mina fina vänner!
Har varit borta från bloggandet under drygt två veckor nu, mycket har hunnit hända och för det mesta bara skit. I ett sånt här läge gäller det att tänka positivt och vara glad över dom bra sakerna man har i livet och leva efter/för dom. När denna kris är över kommer jag gå härifrån ännu starkare än tidigare. För som mitt favorit citat lyder "Det du inte dör av, gör dig starkare!" Idag är måendet rätt bra, jag har däremot legat inne hela dagen och bara tagit det lugnt. Var ute och kollade stadens uteliv inatt och då har ju dagen efter en förmåga att bli en inne-dag med ingenting vettigt alls gjort. Lyckades också innan vi gick ut vricka foten rätt rejält så hoppade omkring som en annan apa resten av kvällen och sotar för det idag, den är blå, svullen och inte alls lika stark som jag önskar att den vore.
Kanske ska nämna att jag befinner mig typ 150 mil hemifrån just nu sedan en vecka tillbaka. Jag trivs som fisken i vattnet här borta och trots omständigheterna så lever jag och vet ännu inte när jag kommer hem.
Nu ska jag däremot fortsätta mysa med första säsongen av Sex and the city och min marabou chocklad som F kom hem med tidigare idag. Sov så gott.


Kommentarer
Nadia

OJOJ! Såg vad du skrivit sen på msn men jag hade gått då.. Hade INGEN aning! Men det låter som att du tar kloka beslut. :) Det är bra Sandra. Jag hejjar på dig! Trodde dock att ni var bra vänner? Se där, man vet fan aldrig! Jesus i min himmel..



Vi tar den där kaffekoppen! :) Åker bort över PDOL men nästa vecka? : > Kramar

2010-07-29 @ 13:16:00
URL: http://nadiahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0