Ett långsamt farväl...

Det här är det mest smärtsamma jag nånsin varit med om. Jag har aldrig fällt så mycket tårar för en annan person. Jag har aldrig älskat en person så mycket. Brytt mig om en person så mycket. Offrat så mycket för en person. Ingen har heller aldrig fått mig så lycklig som denna person.
Alla människor kommer till en gräns där det är nog, våran passerade vi för längesen men ändå står vi och trampar på samma stig. Gammal kärlek rostar aldrig,.-
Allting handlar inte nu längre om hämnd, oskuld och elaka ord. Ingen av oss mår bra av det och jag önskar min kärlek evig lycka.
Vi har vandrat en lång väg tillsammans men nu, Jag är redo att låta dig gå -

Goodbye my lover!
♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0