Pizza

Hejhej!
Var så himla hungrig så vi traskade iväg till "mini centrum" och käkade en pizza (som förövrigt inte alls var så god, men de ser vi positivt ändå, mindre fett;) och nu sitter vi i lägenheten igen, jag kollar lite resor och är sugen på karameller. Funderar faktiskt att gå till kiosken och köpa några, det kan jag väl förtjäna som dragit ner så mycket på mitt socker beroende? Dom som känner mig sedan tidigare vet att jag har varit riktigt beroende av godis och socker.. Gick överstyr där ett tag men nu är det bättre :)
Vad pysslar ni med då? Ni som är hemma i Piteå har väl börjat festa inför festivalen? Det är dock fortfarande lite osäkert när jag kommer hem,.
Ska springa nu innan dom hinner stänga, drick med måtta och tänk på morgondagen :)
Puss och kram!
Var det ett misstag av mig att åka?



Jag saknar dig mitt hjärta! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0