Ett töntigt sms

Oj vad klockan sprang iväg, redan efter tre? Har gjort allt från ingenting till någonting alls idag. Varit över till affärn och handlat lite snabbt, sett några avsnitt av Sex and the city, surrat med syster i telefon och skickat iväg några viktiga mejl. Enda "att göra" grejen på dagens planering är att betala alla räkningar, ingen som känner sig manad att göra det åt mig denna månad istället så jag får shoppa mera? :)
Har ingen som helst lust att hitta på nånting annat heller, inte ens åka till stan och dricka min älskade smoothie, detta regniga skit väder får mig att stanna inne med en bra film och lite gott i soffan istället.
-
Tidigare imorse fick jag förresten ett sms av pojkvännen till min "vän"
som misshandlade mig för snart tre veckor sedan.
Det han skrev behöver inte nämnas hära, så mycket ska han inte behöva skämmas.
Men det känns ju verkligen mega töntigt att han ska gå på mig nu för att han avslöjades.
haha, är nog det enda jag kan skriva. Min energi går åt till annat, sådana dåliga människor har jag sagt farväl till :)
-
Hoppas allting är bra med er, har ni bättre väder?
Om inte, vad gör ni en regning dag som denna?
Jag funderar förresten på bli svarthårig igen nu till vintern :) Ska jag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0