Fotjävel!

Ajjjj jag har så himla ont i min stackars fot, hoppade ju som sagt snett i fredags och har fortfarande inte blivit nått bättre utan snarare sämre. Smärtan är numera olidlig när jag går omkring och har börjat sprida sig uppåt vaden.
Jag har ont. Skojar inte.
Tycker inte att det känns givande att åka in när dom knappt lär göra nånting (?) och smärtstillande har jag redan så de räcker och blir över (12st/dag) rekomenderat av läkare sedan misshandeln..
Gruvar mig för att släpa mina tunga väskor när det blir dax att åka hem...
Enda gången jag varit utanför dörren är till affärn för att handla middag, promenaden som vanligtvis tar tio minuter tog närmare en timma och nu är planen ytterligare en kväll att bara ligga inne, jobbigt... Tur att Fredrik har gjort god middag åt mig iallafall, det tackar man för :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0