Godmorgon!

Jag har gjort det IGEN! Klockan var efter fyra innan jag somnade och vaknade vid halv två för en timma sen. ILLA! Dom här ligger fortfarande och sover så jag har ingenting att göra. Känner mig trött så funderar på slå igång ett avsnitt av Sex and the city, sa jag förresten att jag börjat om att se det från säsong 1. Man kan ju bara inte få nog av dom brudarna sen är det ju så himla bra tidsfördrift också ;) Lär väl somna men har gett upp de där om bra dygnsrytm här borta, får fixa det när jag kommer hem istället :) Oroar mig bara för att inte kunna sova nått på tåget då, ifall det blir med det jag ska ta mig hemåt. Återstår att se.
Har börjat fundera lite på hemgång också och det blir nog till veckan kanske. Men har varit riktigt skönt att komma bort, vila och bara vara i gott sällskap :)
Tindra med sin mamma Lotta när vi var i Kiruna och hämtade hem henne. Ser ni vad mörk hon var som liten? ;)


Kommentarer
Leia ♥

Söta :)

2010-07-31 @ 17:46:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Anonym

härlig blogg:D visst,vi kanske inte har samma sorts blogg..Men jag tror nog att du skulle gilla min endå:) du kan ju alltid kolla in om du har lust!



kram http://byvendela.blogg.se

2010-07-31 @ 19:57:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0