Jag är så arg!

ILSKA!
-
Varför ska människor ha så svårt för att göra rätt för sig? Varför ska man bry sig om andras när man inte klarar av att ens ta itu med sitt eget? Kan ingen sköta nånting själv, utan att blanda in en massa andra? Behövs verkligen en försvarare så mycket, så ofta?
Herregud... Vart är vi påväg? Vad ger det dig att gå omkring & sprida en massa falska rykten om någon annan?
Förhelvete sköt eran egen skit!
-
Ärlighet varar alltid längst, och hämden är som att kissa på sig - Det blir varmt och skönt i början men efter en
stund blir det bara kallt och obehagligt.Trots det faktumet i mitt medvetande så blir jag ändå så jävla hämndlysten
i stunder som dessa - då jag känner mig besviken.
Ärlighet varar alltid längst, och hämden är som att kissa på sig - Det blir varmt och skönt i början men efter en
stund blir det bara kallt och obehagligt.Trots det faktumet i mitt medvetande så blir jag ändå så jävla hämndlysten
i stunder som dessa - då jag känner mig besviken.
Det här låter illa - Men jag önskar er inget gott längre. Blä! Dra långt åt fanders!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0