Nu är det godnatt!

Det sämsta här borta (förutom min onda fot och nacke/rygg) är helt klart den rubbade dygnsrytmen jag dragit på mig. Innan jag åkte hit somnade jag vid tolv - två och steg upp mellan tio - tolv och var utvilad för att orka en hel dag. Nu somnar jag inte ofta föra fyra på morgonen och sover allt mellan ett - fyra på eftermiddagen och det är inte okej. Man hinner ju ingenting på dagarna då och när man ser att klockan börjar närma dig sju - åtta på kvällen inser man hur jävla värdelöst det är. Jag är en sådan människa som gärna tar det lugnt på morgonkvisten i några timmar för att sen dra igång dagen, men hur värt är det om man vaknar 16 och är redo för dagen först vid 20? Det suger.
Så nu checkar jag ut för ikväll, slår igång lite sex and the city och hoppas på sömn inom en timma (ändå försent, fuck)
Sovgott fina människor! ♥
Underbara göteborg för någon kväll sedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0